2018/07/19

[styczeń 2014] Synchrodogs - BIMBA Y LOLA Spring-Summer 2014 (komercja chronologicznie #9.1)

Kampania Wiosna lato 2014 to początek dłuższej współpracy pomiędzy Synchrodogs i Bimba y Lola.
Ta Hiszpańska marka została założona w 2005 roku w Bilbao przez Marię i Uxię Domingez - siostry wywodzące się z rodziny o długich tradycjach w świecie tekstyliów. Pierwszym rozpoznawalnym symbolem firmy był biegnący hart. Odzwierciedla on zarazem dynamiczny jak i elegancki charakter marki. Styl zarówno kolekcji jak i samych butików to kwintesencja nowoczesnej elegancji - klasyczność krojów i szaleństwo wzorów i faktur i bardzo wysoka jakość materiałów.

Zdaje się, że nie tylko surrealistyczny styl Synchrodogs ale także afekt jakim darzą środowisko naturalne zaważył na zaangażowaniu ich do kampania z 2014 roku inspirowanej malarstwem hiszpańskiej surrealistki Maruji Mallo. Sama sesja zbudowane jest na motywach oceanicznych - podmorskiej biżuterii i opalizujących materiałach, z których uszyto główne stroje kolekcji.


Mimo, że jest to w pierwsza sesja Synchrodogs gdzie w roli modelki nie występuje Tania Shcheglova, a marka jest Hiszpańska, to modelka dobrana do tej sesji reprezentuje wschodniej urody o podobnie androgenicznej budowie ciała co żeńska część duety Synchrodogs. Motyw oceaniczny określa całkowicie charakter sesji. Pozostałe elementy są minimalistyczne.